While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Monday, January 23, 2012

Winter Break yang awesome!

Assalamualaikum

After a few weeks balik dari Malaysia, baru nak update cerita - cerita sepanjang cuti haritu kan. Tapi memang awesome pun.serius!though aku balik macam dalam keadaan jiwa kacau pada mulanya, tapi at the end of the holiday, aku happy sangat!Walaupun tak semua yang aku plan menjadi, tapi atleast, adalah juga yang menjadi daripada tak jadi semuanya kan.
Ok, sedikit sebanyak gambar yang rajin aku nak upload :

just arrived at parit raja

The very important person in my life after my family. Hope our ukhwah till jannah.

jenjalan kat jakel

kakak yang sangat baik.Ukhwah till jannah insyaAllah

dua orang di atas ni lah tetamu khas saya. They picked me at KLIA walaupun lambat, aku yang terpaksa menunggu mereka semua, tapi takpela, sebab sanggup datang dari terengganu, memang sangat - sangat terharu. Sebab tu aku sayang mereka ni sangat2...

 Sempat jugak melawat baby Noah, anak mummy gha. He is so cute. *dah ada talent cam mak - mak tak aku?* keh3...



a day before pergi shah alam, she came to batu pahat, though she has lots of works to do for her PhD project. Thanks so much sab coz sanggup datang dari Pontian, n belanja makan kenny rogers, and teman tengok wayang. hihi...luv u also!


Aku tak pernah gi i-city, so jakun nak tengok camne i-city. beria ajak tikah n mala pergi i-city. sekali masuk satu kereta rm10 k. erm. aku tak nak pergi lah i-city ni. takde ape yang menarik. sesuai untuk berlepak-lepak jela kot. :p

 sempat merasa my favourite cake and ice blended kat secret recipe. Alhamdulillah.
 dan makan - makan bersama rakan-rakan research uitm yang dah setahun tak jumpa kat Papa John. Una yang introduce Papa John ni. Baru eh?aku memang kurang tau sikit pasal fastfood nih.
 Ini lah una, ada lagi 3 orang sebenarnya. Tapi xboleh amik gambar sebab ada yang takut nanti makwe jeles. Haha. *ntah pape jelah*
So, sempat juga merasa tutti frutti yang glamer nih. Thanks to Nabil for this dessert. Lain kali I balik boleh la belanja lagi yer. hihi...

 sempat juga makan prosperity burger

dan juga KFC.hihi...

Ok, basically, semua makanan yang aku teringin nak makan selama setahun aku mengidam dah pun aku makan. cuma ada beberapa yang tak dapat nak makan macam nasi kukus kerteh dan big apple. tapi takpe, nanti bukan tak balik lagi pun kan. hehe...

Jutaan penghargaan untuk seluruh keluarga aku dan juga sahabat - sahabat yang sempat aku jumpa dan yang dah buat aku happy sepanjang winter break haritu, thanks banyak-banyak. so memorable. Hope to see all of u again this year. *agak-agak dapat balik tak eh cuti raya?balik 2 minggu pun jadilah...huaaaa*

Nak update banyak lagi, tapi tak larat dah.semuanya tersimpan dalam kotak memori ni sahajalah.hihi...tata...

No comments:

Post a Comment