While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Thursday, February 24, 2011

Maafkan saya Prof

Assalamualaikum...

Hati aku tengah berdebar-debar sekarang ,gara-gara dapt email dari 0ne of my colleagues, Wei Li, yang bagitahu sv kami nak jumpa kami berdua dan Wei Li tengah mencari aku.Kasihan Wei Li...Wei Li,I am sorry,I was going back home early today...huhu...(macam lah si Wei Li baca blog aku ni)
Masalahnya email yang Wei Li hantar kepada aku tu pukul 4.21 petang dan aku cek email setiap 15 minit antara pukul 4-5 petang tu,tak ada pulak email dari dia.Pukul 6 aku cek email,ada pulak email Wei Li yang bertanya akau kat mana.Huhu...
Cepat-cepat aku email sv aku minta maaf.Aku taklah bagitahu aku balik awal,nak mati ke bagitahu balik awal,sah-sah markah aku rendah nanti.(Tu lah yang menyebabkan aku takut sangat.)huhu...
Agaknya ini lah balasan kepada orang yang suka balik ofis cepat.(Tapi dah lama aku tak balik secepat ni.cuma hari ni aku nak skype dengan family aku sebab semua orang ada kat rumah hari ni,kenduri arwah ayah).
Tadi ibu dah pesan,nanti Prof Roberts marah balik awal,aku dengan selamba menjawab,"dia bukan tahu pun angah dah balik..dia tengah busy..."hambik sekarang.Jangan terlalu yakin dan takbur...sv memang tak tahu,tapi Allah Maha Mengetahui...Ingat tu...

(Nasib baik sv aku reply dan cakap nak jumpa esok pukul 3ptg...alhamdulillah...)

No comments:

Post a Comment