While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Thursday, September 15, 2011

I am Happy for You, My Friends!

Assalamualaikum,

nak merepek di tengah-tengah hening pagi ni. Sekarang ni kan memang time umur-umur macam aku ni kahwin. Before this memang sangat ramai lah yang kahwin, kalau aku kat Malaysia pun mungkin je aku tak menang tangan nak memenuhi undangan mereka. Untuk akan datang ni pun ramai juga, tapi apakan daya, aku berada jauh di perantauan. Memang tak dapat nak memenuhi undangan mereka. Aku doakan mereka semua kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Bila dengar diorg kahwin, of cos lah aku turut tumpang gembira. Now, bila dah kahwin, mereka pun pergi ke stage seterusnya iaitu rezeki cahaya mata. Waaa!!!ramai kot yang Allah kurniakan rezeki kepada mereka. Alhamdulillah...Aku sangat gembira dengar berita mereka semua. Best friends aku, Nisa Hamdan baru je dapat baby girl, gha tak lama lagi lah tu, insyaAllah baby boy. Then, my childhood friend, Dila Aziz baru beberapa minggu pregnant. Kawan-kawan SMKAS ramai jelah dah ada baby macam Mai, Ummu, Pija, Fairuz Rosni yang baru jugak bersalin and Zahidah Zulkifli yang baru je pregnant. Excited dengar cerita diorg ni. Tapi pada masa yang sama, mula datang perasaan yang tak best...haha...Bila la turn aku kan...Hanya mampu berdoa...kawan-kawan doakan lah aku sekali ye semoga jodoh aku pun cepat sampai macam korang...Orang kata, kalau ramai yang doakan ni makbulkan...hehe....

Ok, sebelum merepek lebih jauh,baik aku undur diri untuk kali ini...

3 comments:

  1. Sabar makcik. lagi bape tahun je :) mana tau sekali ko pregnant terus kembar 3. hehe

    ReplyDelete
  2. Haish...ni la nasib bila sambung belajar sebelum kawin. ngan aku sekali terasa tempias en3 ko ni.

    gha: best tol ayat ko. perut aku dah kembar berapa dah tak kuar2 lg camne ni? haha

    gurau2...apapun, aku doakan korang semua semoga bahagia senantiasa, sabar itu separuh dari iman. Lagi lambat kita dapat apa yg kita nak, lagi manis rasanya bila dapat nanti :)

    ReplyDelete
  3. gha,hihi...amin...=p

    fareed: takpe...rezeki masing2 kan...entry ni dibuat masa tgh weng2 kepala...skrg dah ok,takde nya pk lg dah...suka ayat akhir ko tu....amin...hehe...;)

    ReplyDelete