While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Friday, February 8, 2013

2013 and it is already february!

Assalamualaikum wrt...

fuh fuh fuh...eeiii kalau blog ni cam buku mesti dah berhabuk dan koyak kena gigit tikus kut...
long time didn't update my blog. Oh sebelum tu, selamat datang tahun 2013. Oh nooo! On 1st January 2013, saya masuk tahun ketiga Ph.D saya. MasyaAllah, how time flies. Well, in last few months, many thing happened in my life. I never know what Allah has planned for me but keep praying insyaAllah it is the best for me!

Few updates about my study, InsyaAllah I am on track but kadang2 lil bit slow. Alhamdulillah, saya ada 2 supervisors yang sangat concern pasal study saya. When they felt like I had problems with my research, they asked and tried to help, give motivation, and never leave me alone. Cuma kekadang saya lah yang masalah. Malas tu yang masalah. kih3... (saya bukan contoh yang baik untuk orang2 Ph.D ok).

Ok, now I moved to new office, on second floor, same office with my co-sv and next to my sv's office. (horrable tak)...kih3...so, bila2 je dia boleh tersembul kat depan pintu and said, 'Ain, we need to meet. Ain, can you help me on this. Ain, could you please help this new student bla bla bla...' hahaha...

I am in the office at the moment. Fokus dah hilang, si fatimah penglipur lara saya writing kat rumah, co-sv saya pulak balik rumah sebab anak dia demam. ha, big boss saya pun tak datang lagi...lagi la kan...hehehe...
(Jangan tiru cara ini yer) :p

Actually, lots of story to tell but I can't share everythig. takpelah, simpan dalam hati walaupun rasa nak meletop jer dalam hati ni...hahaha...

Ok, len kali saya update lagi kalau rajin...hehe...

Wassalam

No comments:

Post a Comment