While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Sunday, December 26, 2010

almost fainted!

uhh...malam semalam memang rasa tak sihat sangat...nak makan pun tak lalu...
mungkin sebab batuk...goreng nasi pun tak ada selera nak makan...tapi malam semalam gagahkan jugak pergi dapur panaskan nasi tu balik...maklumlah kat sini sejuk-sejuk,semuanya yang panas cepat sejuk...
siap je panaskan nasi,tetiba kepala rasa pening2,melayang2...ya Allah,bertahan...cepat2 aku matikan gas apa semua,aku masuk bilik sambil terhuyung hayang dan terus baring atas katil...masa tu cuma terfikir,macamana kalau aku pengsan dan tak sedar-sedar...aku tak ada sesiapa kat sini...housemates pun baru je kenal...nasib baik aku masih sedar.Bila dah ok sikit,cepat-cepat masak air, dan makan nasi...makan lah jugak walaupun tak lalu...

mungkin sebab aku tak makan nasi dari pagi...cuma 2 keping biskut je...huhu...pengajaran,lepas ni aku akan makan jugak walaupun tak ada selera...kalau aku sakit siapa yang susah,aku jugak...tak ada sesiapa nak jaga...huhu...

No comments:

Post a Comment