While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, December 21, 2010

5 December 2010

Dah dekat 3 minggu baru sibuk nak update...hehe...

5 Dec 2010...

Akhirnya tiba hari yang aku tunggu...untuk berlepas ke Leeds, United Kingdom...Betapa lama nya nak menunggu hari ini,dengan pelbagai cabaran dan dugaan yang aku tempuhi sebelum tarikh ni tiba, Allah sahaja yang tahu macamana perit nya...


picture before pergi KLIA...thanx to my sis n my brother in-law for the cake...ingat kenapa la diorg keluar gi giant petang2,rupanya nak beli kek untuk aku..sangat terharu...hehe...

Alhamdulillah,sepanjang penerbangan ke Amsterdam & Leeds Bradford takde masalah...cuma flight delayed because of snow yg tebal...biasa la tu...

Yang penting,aku jumpa orang2 yang baik hati nak tolong aku semasa di airport memandangkan aku tak pernah naik flight pun before ni...thanx to them...

UCAPAN TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA KEPADA:

  • To my ibu, thanx so much untuk everything yang ibu dah korban kan untuk angah.melayan kerenah anakmu yang cerewet ini.Nak itu,nak ini...thanx a lot...


  • To my sis n her husband,thanx tolong bawa ke sana sini naik kereta memandangkan angah tak pandai drive walaupun dah ada lesen...hehe...also the cake, and duit 100 pounds tu...thanx a lot...
  • To my auntie and uncle, Mak Non & Pak Nizam, thanx a lot sebab sanggup bawak angah ke sana ke mari nak gi buat visa,ambil visa,pergi UiTM,pergi Putrajaya melayan kerenah orang KPT,pergi bank sana sini nak buat TT and traveler's cheque yang last2 nya tak jadi buat pun...hehe...
  • To my younger brothers, hafiz n ariff, jadila anak yang baik,dengar cakap ibu, dont be naughty, belajar rajin2 sebab korang la harapan ibu.
  • Satu lagi untuk seseorang yang tak pernah aku lupakan,buat arwah ayahanda tercinta, I know, you will be the most happiest person if you are here with us. Walaupun ayah tak sempat tengok angah pergi UK,tapi angah tetap ingat dan pegang kata2 ayah yang mana ayah nak tengok seorang anak dia belajar kat oversea...Angah pengang kata2 ayah sampai bila2...Angah akan berusaha belajar betul2 di UK.
Terima kasih ya Allah...Engkau telah memakbulkan doa aku selama ini...

No comments:

Post a Comment