While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Sunday, December 26, 2010

Kecilnya dunia...Subhanallah...

Subhanallah...
Kecilnya dunia ini...dengan tak semena-mena,aku berjumpa ramai orang yang berkait-kait...
firstly,kakak angkat aku masa kat SMKAS,kak Nurul Azlin Tukiman, rupanya kawan kepada kawan yang aku baru kenal masa nak datang Leeds hari tu, Azni Aziz. Azni ni pulak kawan kepada kawan sekolah rendah aku, Nazmi Jawahir dan mak azni ni pulak rupanya kawan kepada makcik aku.

Secondly,again, I met Nur Shazlin Shamsudin in FB yesterday. Before this, we know each other through Friendster about 3 years ago. Itu pun aku kenal melalui seorang kawan aku. Tetiba this girl add aku kat FB. Mula-mula tak kenal siapa,tapi lepas tengok gambar,baru perasan, Lin. Rupanya dia pun belajar kat UK jugak...
Seronoknya aku rasa...kat malaysia tak pernah jumpa,mudah-mudahan di UK ni dapat jumpa dia, InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment