While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, June 21, 2011

I am tired with this feeling

Assalamualaikum...

Aku taktau kenapa perasaan ni datang balik. Rumitnya perasaan ni...Aku pernah nasihatkan seorang kawan bila dia cakap hidup ni rumit, aku bagitau dia takde apa pun yang rumit kat dunia ni, cuma kita je yang suka buat sesuatu perkara tu jadi rumit. Dan aku pun dah menjadikan sesuatu menjadi rumit padahal boleh je buat cool,buat taktau...Tetiba nak emo...Pastu susah nak fokus study...Adui...I hate this feeling!Syuh2!tolong la pergi wahai perasaan ini...Saya dah penat rasa benda macam ni berulang kali...Allah,Allah,Allah...Tolong hambaMu ini ya Allah...

P/S:Apakah petunjuk yang Allah nak beri pada aku sebenarnya?-Masih mencari jawapan yang tak pasti-

No comments:

Post a Comment