While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Thursday, June 2, 2011

27 hari

Assalamualaikum

Aku diberi masa 27 hari untuk berfikir dan memberikan jawapan.
Tapi aku dah penat untuk berfikir perkara-perkara yang tak ada kaitan dengan belajar sebab otak aku ni dah direservekan untuk berfikir pasal belajar je sekarang ni.
End of today,ada 26 hari lagi untuk berfikir.
Boleh tak kalau biarkan sahaja tanpa memberikan apa-apa jawapan dan keputusan.
Aku hanya berserah kepada Allah kerana Allah yang Maha Mengetahui yang terbaik untuk hambaNya ini.
Semoga di bulan Rejab yang penuh keberkatan ini,aku dapat petunjuk dan jawapan untuk segala yang terbelenggu di minda ku ini. 
Ya Allah, aku perlukan pertolonganMu dalam apa jua urusanku dunia dan akhirat.
Bantulah hambaMu ini Ya Allah...
Amin...

2 comments:

  1. wassup beb??bile mau story..i wait ha!!

    ReplyDelete
  2. not in mood to tell u this story at this moment.really3 hate this kind of feeling...huh!

    ReplyDelete