While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, June 21, 2011

Saya Rindu Awak

Assalamualaikum...

Second entry untuk hari ini.Buat seseorang yang saya rindu.Lagi-lagi bila hati ini seperti sekarang ini.

Luahan hati saya ini untuk awak.

Awak,saya rindu awak.
Lama tak berbual dengan awak.
Lama tak bergosip sama-sama.
Saya nak meluahkan sesuatu tapi awak jauh.
Jauh sangat.Di benua yang lain.
Nak call feeling berjumpa tak sama dengan call.
SMS,YM apatah lagi.Langsung takde intonasi.
Awak jaga diri tau.
Walaupun awak dah berkahwin, tapi saya tetap setia dengan awak.
Saya tetap sayang awak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AWAK...















Puan Nur Najihah Md. Abas...Entry ini ditujukan untuk kamu tau...Aku Rindu Sayang Kamu OK!


Gha, aku penat dan dah letih.Nak nangis dengan rasa ni...=(

Astaghfirullah...Astaghfirullah...Astaghfirullah...

No comments:

Post a Comment