While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Thursday, May 26, 2011

Homesick mode kembali!!!

Assalamualaikum...

Again,saya homesick.Nak ibu.Nak kak long.Nak adik-adik.Dah lama tak membebel dekat along.dah lama tak cubit-cubit ariff.dah lama tak gaduh mulut dengan uda.Rindunya.Ayah?Lagi lah angah rindu.Ayah yang pendiam. Teringat ketawanya bila ibu kacau dia.Ibu,angah pergi klinik lagi harini.Kat sini kena pergi sorang-sorang.Kalau ibu ada kat sini mesti ibu teman angah walaupun ibu tak suka pergi klinik kan.Ayah,mesti ayah hantar angah pergi klinik kan walaupun tengah-tengah malam. Ingat lagi angah pengsan depan toilet dulu pukul 4 pagi. Ibu dan ayah bergegas bangun hnatar angah pergi klinik. Sejak tu angah fobia sangat dengan gatal-gatal ni.Kat sini pun kena lagi.Ingatkan pergi oversea dah tak kena dah penyakit ni.Rupanya lagi teruk.Kalau lah ibu tahu angah kena tahan kat klinik,mesti ibu risau sangat.Huhu.Takpelah,Allah nak beri rehat untuk hari ini. Semoga saya sentiasa sihat dan dijauhkan dari segala penyakit yang merbahaya. Semoga semua ahli keluarga saya dalam keadaan sihat sentiasa, dan semoga roh ayah ditempatkan bersama-sama orang yang soleh.Amin...

2 comments:

  1. salam ain...aku dah sampai msia dah...trip sekejap je...insyaAllah bulan 11 dtg balik..boleh la g leeds lak...hehe

    ReplyDelete
  2. wslm.wah.kaya ko eh.uk-msia mcm johor-kl eh.hehe.datang2.sgt dialu2kan.nak dtg bgtau.boleh aku kirim apa2 yg patut.haha.

    ReplyDelete