While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, May 3, 2011

My 25th Birthday

Assalamualaikum...

Sikit-sikit nak mengupdate aktiviti bbrp hari kblkgn ini.29 April 2011,genap umur aku 25.Alhamdulillah,Allah masih beri peluang kepada aku untuk bernafas di muka bumi ini dan masih memberi aku kesempatan untuk memperbaiki diri aku ini dalam mencari redhaNya insyaAllah.

Ok,apa yang best nya tentang brithday aku tahun ni:

(1) Actually dah buat pre-celebration kat Luxembourg aritu.Makan2 bersama kak ita & her family sebabnya
     birthday kak ita haritu.So,celebrate la sama-sama.

(2) Celebrate di UK.Beza ke?Tak pun.saja je nak gembirakan hati.

(3) Sisters Undergrad kat sini buat surprise dengan buatkan aku moist choc kek yang sangat sedap a night
      before my birthday.really appreciate diorang punya effort yang nak buatkan kek untuk aku.jazakillah
      sisters.     



(4) Kenduri doa selamat di rumah kak ita.Makan lagi.Apa yang best?k.ita masak masak lemak cili api daging.
     Hari yang sama,my mum pun masak lemak cili api ayam kat Malaysia.Lebih kurangkan?so,masa makan
     membayangkan yang itu my mum yang buat T_T

(5) AGM + Annual Dinner LUMSOC.Makan lagi.time ni diorang bawakan kek lagi untuk aku.Maknanya
     aku dapat 2 kek birthday tahun ni.Hehe.Best ah.Dapat makan-makan special time birthday.Kalau dengan
     family,kitorang dinner kat luar.So,lebih kuranglah.Mereka pun family aku jugak kat sini.



(6) Esoknya,housemates belanja lunch.Dah lama sangat tak makan dan keluar berlima dengan diorang.
     Mona,Ally,Parmida dan Mariam, diorang memang best!


Mariam dari India tapi family dia dah duduk Dubai.Parmida dari Iran,12 Mei ni mak dia nak datang.Bestnya dia!T_T


Mona pun dari Iran jugak.Mak dia dah datang bulan 2 hari tu. Ally ni dari China.Anak tunggal.Patutlah manja bebeno...hehe...

(7) Jumaat ni post birthday celebration dengan research group.haha.takdela celebration pun,cuma potong kek
     dan makan kek je.So,total kek yang aku dapat adalah 3 biji ok.

(8) Ibu awal-awal lagi dah belikan hadiah birthday untuk aku.Apa dia?Sepasang baju kurung.Dah lama aim
      kain tu dari dulu lagi kat Rashveen Batu Pahat,tapi tak mampu nak beli.Tetiba ibu offer pulak untuk
      birthday.bagai orang mengantuk disorongkan bantalla jawabnya.haha.Terima kasih ibu.Hadiah ibu pun
      tunggulah ia tiba di rumah ok.

(9) Last sekali.birthday aku tahun ni sama tarikh dengan wedding Prince William & Princess Kate =)
     Siap cuti lagi kat sini tau nak sambut birthday aku.Eh silap,sebab wedding diorang lah.tapi orang yang lahir
    29 April kat UK pun tumpanglah sekaki bercuti.hehe.

Sekian,terima kasih...=)

No comments:

Post a Comment