While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Thursday, March 10, 2011

Belajar oversea?

Assalamualaikum...

Semalam,bila aku tengah berehat-rehat sekejap,aku buka blog aku,pastu cek la sape yang menjengah blog aku ni,bila aku klik kat google,keluar link bawah ni.Kalau sesiapa yang baca blog aku ni,boleh la nak klik link kat bawah ni.Pastu bagi pendapat korang.Aku ada pendapat aku sendiri,tapi aku tak tulis la pendapat aku kat sini.aku tulis dalam hati aku je...haha...takpela,yang penting Allah tahu tujuan kita,kenapa kita menuntut ilmu kan...Mudah-mudahan segala apa yang kita buat menjadi satu ibadah.

http://www.bincang.net/forum/showthread.php?86149-Kenapa-ramai-graduan-Universiti-di-Malaysia-takut-sambung-belajar-di-Oversea-apa-kata-survey

Okeh,nak bersiap pergi kelas dan ofis!Hari ni masuk lab belajar buat experimen guna iGC dengan pakcik Dave.Next week nak buat experimen sendiri guna urea crystals.

No comments:

Post a Comment