While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Saturday, March 12, 2011

She will leave us soon

Assalamualaikum...

Baru balik dari rumah kak sharifah.Bila masuk rumah dia dan tengok dah kosong,aku jadi sedih pulak.Tiba-tiba hati rasa sayu je.Aku pernah menumpang rumah dia hampir 2 minggu.Walaupun cuma jumpa sekejap,untuk 3 bulan lebih,tapi dia lah yang banyak tolong aku masa mula-mula aku sampai sini.Tak sempat nak menuntut ilmu dengan dia sebab dia pun sibuk dengan writing.Lepas seorang,seorang balik Malaysia.Takpelah akak,saya doakan akak berjaya dan dapat segulung PhD.InsyaAllah...T_T

(I will miss Damia,her little kid...lupa,dia balik Malaysia pukul 6 pagi,hari Khamis.Tak dapat nak say good bye kat dia before dia pergi)

No comments:

Post a Comment