While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Friday, July 22, 2011

I am Gonna Miss U Dear

Assalamualaikum...

Hari ini agak takde mood nak buat kerja. Kalut semacam. Dalam kalut-kalut dok sibuk nak perhabis duit research, dapat pulak call dari kak noni sambil dia menangis. Menangis sebab seorang demi seorang balik Malaysia dengan membawa pulang segulung ijazah dan juga PhD. Dan aku pulak semakin hilang mood bila kak noni beritahu yang nak baliknya sahabat yang paling aku rapat kat sini. Ya Allah...Makcik ni suka buat kejutan lagi. Mungkin ini yang terbaik untuk dia, cuma terkejut bila dia nak balik sebegitu cepat. Baru beberapa hari lepas dia cakap nak balik dalam bulan Ogos. Ya Allah, tabahkan hatiku. Sungguh, aku sedih. Tapi Allah tahu yang terbaik untuk hambaNya. Perkenalan hampir 8 bulan yang lepas menjadikan kami rapat. Mungkin sebab perangai kami hampir sama. Nak semuanya nampak perfect. Tapi dia lagi baiklah dari aku.Hehe.I am gonna miss u dear, especially at Hud-hud. Masak, makan, tidur, study, everything we did together. I don't know what to say, seriously, speechless. Apa pun, tahniah kepada Dr. Rozaliyana Radzi kerana akhirnya berjaya menamatkan pengajian dalam MBBS. Semoga Allah permudahkan segalanya. Doakan kejayaan saya di sini please...*nangis*

Takmo tulis lagi. Nanti habis basah keyboard aku nih..huhu...

No comments:

Post a Comment