While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Friday, July 8, 2011

Lagi-lagi tudung

Assalamualaikum...

Memang tak dinafikan, aku memang suka shopping. Boleh dikatakan every weekend aku pergi bandar. Balik mesti bawa something walaupun hanya lah seplastik makanan yang dibeli dari morrison!Makanan pun boleh, yang penting duit keluar...Hua3.buruk perangai kan.Suka membazir.Membazir amalan syaitan.Dah tau lama dah, tapi masih buat jugak. Ok, bukan setakat nak shopping kat UK je, di alam maya pun boleh! Lately ni aku suka nak beli scarf, senang cerita shawl la. Rupanya shawl yang orang-orang dok jual kat Malaysia tu, kat sini pun melambak cuma diorang tak pakai as a hijab, pakai lilit kat leher as an accessory. Serius aku taktau before ni cuma lepas aku usha-usha kat bahagian scarf, baru aku perasan. So lepas ni takyah la aku sibuk nak bawa tudung dari malaysia or suruh ibu pos. Tapi kat sini takdela pulak tudung yang macam ariani tu, or inner yang colourful tu. So, aku suka lah jalan-jalan kat satu blog ni :


Akak ni jual tudung jenama Pearl Haya. Waaa...aku memang rambang mata tengok tudung tu. Aku pernah beli satu dulu, sebab nak try lah, sedap ke tak sebab harganya boleh tahanlah. So, bila aku beli dan dah pakai, memang aku puas hati lah dan berbaloi dengan harganya. Material memang soft dan sejuk bila dipakai. Agak-agak kalau korang yang baca blog ni teringin nak beli,boleh la beli,belikanlah untuk aku sekali ye..Haha...Aku nak beli, tapi bila fikir-fikir, macam membazir je...Tudung tu je mahal satu, ibu aku nak pos kan lagi, dah guna duit lagi. Takpelah, tudung-tudung ariani yang ada pun dah tak terpakai. tudung bawal jugak yang aku pakai. Nanti aku beli scarf kat sini jelah. Agak-agak korang, kalau aku nak jual shawl dari sini ke orang-orang kat Malaysia ada orang nak beli tak eh?(Business minded tetiba)...keh3...

Ok, aku nak berehat. Esok nak keluar gi town...Opsss...Ahad ni nak pergi London for BACG Conference...Hope I can do well during the conference day...Please pray for me, my friends!

No comments:

Post a Comment