While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Monday, January 10, 2011

Banyaknya buku!!!

Hari ini,first time aku menjejakkan kaki kat salah satu library,University of Leeds.Edward Boyle Library namanya. Ramai sangat student kat library tu.Aku rasa kalau kat UiTM tu,memang tak muat lah library UiTM nak menampung student-student tu.Library dia memang besar.Ada 6 tingkat.Tu baru 1 library.Tak masuk 3 library yang lain lagi.Time cari buku,excited sangat sebab semua buku yang aku nak ada.Sambil-sambil tu cari juga buku-buku yang lain.Memang best.Banyak lah rujukan.No wonder la student-student dari oversea ni pandai-pandai,memang buku rujukan melambak.Excited aku pergi library tu.Tapi sebab ramai sangat orang,aku jadi rimas.Aku bukan suka ramai sangat orang.Kalau dah ramai,walaupun kat library,tempat yang suruh senyap,ada lah jugak yang berbual-bual.Tapi okla,tak ada lah bising pun.Sempatlah pinjam 4 buah buku tadi.Nak pinjam lagi,tapi tak terlarat nak bawak.So,esok pinjam lagi lah.Oklah,cerita hari ni pasal library.Perlu berhenti setakat ni dulu.Banyak kerja lagi nak kena buat.

No comments:

Post a Comment