While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Monday, January 3, 2011

New Hobby!



Sejak datang kat UK dan sejak duduk hostel ni,aku baru perasan,aku ada hobi baru.Hobi memasak.Hehe...

Setiap malam mesti fikir,nak masak apa ye esok.Yela,duduk sorang-sorang kat sini.Takkan nak makan biskut je kot..Aku perasan jugak,aku kuat makan.Aduih...parah gak camni...takpela,daripada aku tak makan,aku sakit,pengsan macam hari tu,baiklah aku makan,kan?



Ni dia salah satu masakan yang aku masak.First try...Cabonara pasta.Resipi dari Natasya Hafiz.My classmate masa kat Shah Alam.

Lain kali aku try benda lain pulak. (Tapi,apa-apa hal pun,nasi jugak yang best.) Memang lidah orang kampung.hehe.

No comments:

Post a Comment