While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Friday, January 21, 2011

Masak-masak

Alhamdulillah...Hari ini,aku dapat masak.Bukan sebab kerja dah siap,tak siap apa pun,tapi disebabkan tak sempat buat treatment kat city centre,aku buat treatment kat rumahla.Apakah treatment itu?Hehe...Memasak.
Sejak aku datang sini kan hobi aku memasak,tapi disebabkan kerja yang banyak,1 minggu ni memang aku tak masak.Hari ini sebab hari Jumaat,waktu untuk aku berehat sekejap,so aku pun decide la nak masak.Lepas tu terfikir pulak nak masakkan untuk housemate,so alang-alang aku masak,aku masak la untuk diorang sekali.Aku masak bihun sup je pun.Nasib baik jadi.Guna perencah ADABI,memang la jadi.Haha...Tapi aku tambah-tambah lah ikut resepi aku sendiri.

Ini adalah gambar hiasan.Aku punya lain sikit.Hehe...

Alhamdulillah,kawan-kawan serumah aku suka.Walaupun kami berlainan bangsa dan negara,diorang dapat terima makanan aku.Seronok je rasa dapat masak untuk orang.Mesti ibu aku bangga anak dia dah pandai masak.Pasni balik mesti aku kena masak kan,tapi aku nak masakan air tangan ibu aku.Macammana tu?Haha...Dah la,malas nak buat karangan panjang-panjang.Kalaulah buat literature review selaju aku taip sekarang ni,kan best...Hoho...ok2,sambung buat literature review.


No comments:

Post a Comment