While There Is Life, There Is Hope


"Every New Beginning comes from some other beginning's end"

Here I am...

Daisypath Vacation tickers

Friday, January 14, 2011

Housemates yang baik hati

Hari ini nak cerita pasal housemates/flatmates aku.Aku tinggal kat student hall,Montague Burton namanya.Rumah ni macam rumah flat,bezanya rumah kitorang ni tak ada ruang tamu.Ada dapur dan toilet dan 5 buah bilik.Seorang untuk 1 bilik.Memang privacy la kan.Mula-mula masuk,aku takut juga kalau dapat housemates yang pengotor,makan makanan tak halal dan bukan Islam.Tapi selepas taaruf dengan dia orang,rupa-rupanya dia orang semuanya Islam.Alhamdulillah.

Yang best nya kawan-kawan aku ni,first,diorang cantik-cantik..hehe..Second,dia orang ni sangat menghormati kawan-kawan serumah dan sangat akrab.Masa mula-mula masuk,jealous juga tengok dia orang rapat je,tapi sekarang aku pun dah mula rapat dengan dia orang.Seronok kawan dengan dia orang ni.Dia orang memahami kawan-kawan serumah.Macam sekarang,aku tengah busy,tak sempat masak,dia orang ajak aku makan luar,kalau aku tak dapat ikut,dia orang tapaukan untuk aku.Bukan senang tau nak dapat housemates yang berlainan bangsa yang sangat baik,peramah macam dia orang ni.Memang aku takkan lupakan kawan-kawan aku ni lepas aku keluar dari rumah ni.Sedih pulak rasa bila ingat nak keluar bulan 6 ni.Dia orang pun akan habis bulan 9 ni.oh,sedihnya.Entah bila dapat jumpa kawan-kawan macam dia orang ni kan.

Ok,itu saja,nak sambung buat literature review.

No comments:

Post a Comment